Waarom Kroezen & Sieders
Waarom Kroezen & Sieders?

  • Persoonlijk contact en begeleiding
  • Alles in huis voor midden- en kleinbedrijf
  • Ondersteuning voor online boekhouden
  • Meer dan 25 jaar ervaring (sinds 1988)
  • Korte lijnen

Over ons

Administratiekantoor Kroezen & Sieders voor midden- en kleinbedrijf


Ons administratiekantoor in Hoogeveen is al jaren werkzaam op het brede terrein van administratieve en fiscale dienstverlening. We zijn werkzaam voor midden- en klein bedrijf (MKB), maar ook particulieren kunnen hun administratie laten doen door ons. Heeft u hulp nodig bij uw administratie? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Ons administratiekantoor in Hoogeveen is NOAB gecertificeerd
Administratiekantoor Kroezen & Sieders voor de fiscale en financiële oplossing van de administratie van het MKB

Het team van ons administratiekantoor in Hoogeveen staat voor u klaar:

Wim Kroezen

Wim Kroezen

wim@kroezen-sieders.nl


Vennoot, ondernemersadvies,
fiscaal advies

Ronald Gils

Ronald Gils

ronald@kroezen-sieders.nl


Vennoot, fiscaal advies en
financiele planning

Ramon Tigelaar

ramon@kroezen-sieders.nl


Opstellen jaarrekening
en aangifte inkomstenbelasting

Laura Timmerman

laura@kroezen-sieders.nl


Afwerken jaarrekening,
rapportage

Jantina Veenstra

jantina@kroezen-sieders.nl


Invoeren administratie, receptioniste

Monique Rumph-Clement

monique@kroezen-sieders.nl


Invoeren administraties,
receptioniste

Brenda Stoefzand

brenda@kroezen-sieders.nl


Salarisadministratie

Ina Meinen

ina@kroezen-sieders.nl


Salarisadministratie

Elma Drenten-Stoter

elma@kroezen-sieders.nl


Salarisadministratie

Jill van Eck


Invoeren administraties,
Receptioniste

Administratie uitbesteden

Ons administratiekantoor in Hoogeveen biedt hulp bij uw administratie.
Wilt u ook uw administratie uitbesteden, dan kunnen wij u onder andere met het volgende van dienst zijn:

Boekhouding

Goede boekhouding is voor een bedrijf van essentieel belang. Wij kunnen u hulp bieden bij het opzetten en bijhouden van de boekhouding van uw bedrijf.
Boekhouding voor bedrijven

Salarisadministratie

Het is belangrijk dat uw werknemers correct en op tijd hun salaris ontvangen. Wij kunnen deze tijdrovende taak van u overnemen. U kunt zich dan richten op andere belangrijke zaken.
Salarisadministratie

Opstellen jaarrekening

Voor verschillende ondernemingen is een jaarrekening verplicht. Heeft u hulp nodig bij het opstellen hiervan, neem dan contact met ons op.
Opstellen jaarrekening

Begeleiding Starters

Er komt veel kijken bij het opstarten van een onderneming. Wij begeleiden en adviseren de startende ondernemer en zorgen voor een onbezorgde start.
Startende ondernemers begeleiden

Subsidies voor ondernemers

Het subsidieaanbod voor ondernemers is oneindig groot. Wij kunnen hierin adviseren en eventueel de aanvraag indienen voor u.
Subsidies voor ondernemers

Belastingaangifte particulieren

Elk jaar dient u belastingaangifte te doen. Om er zeker van te zijn dat u geen belastingvoordeel misloopt, kunnen wij dit voor u doen.
Belastingaangifte voor particulieren

Administratie laten doen in Hoogeveen

Ons administratiekantoor is gevestigd in Hoogeveen. Wij zijn echter werkzaam in de wijde omgeving van Hoogeveen. Onze afspraken zijn op onze locatie, maar we kunnen ook bij u op kantoor of bij u aan huis langskomen. Onze medewerkers helpen ondernemers en particulieren met al hun fiscale en administratieve vraagstukken. Doordat wij op de hoogte zijn van de fiscale en financiële ontwikkelingen die zich in de administratieve wereld voordoen, kunnen wij u ten alle tijden voorzien van actuele informatie en u uitstekend adviseren. Wanneer u uw administratie wilt laten doen door een professioneel administratiekantoor bent u bij ons dus aan het juiste adres. Wij kunnen uw gehele administratie doen, maar ook hulp bieden bij de administratie. We houden u voortdurend op de hoogte van uw financiën en met behulp van onze online boekhoudprogramma’s kunt u exact zien hoe u ervoor staat. Maar weten over het uitbesteden van administratie in Hoogeveen of omstreken? Laat het ons weten, wij helpen u graag verder.

Administratiekantoor Hoogeveen met het NOAB kwaliteitskeurmerk

Administratiekantoor Kroezen & Sieders is in het bezit van het kwaliteitskeurmerk van NOAB. NOAB staat voor de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen en is dé brancheorganisatie voor administratiekantoren en belastingadviseurs die zich richten op het MKB. Het kwaliteitskeurmerk van NOAB wordt toegekend wanneer een administratiekantoor aan een pakket van kwalitatieve eisen voldoet. Met het NOAB-kwaliteitskeurmerk kunnen wij u daarom kwaliteit, vakmanschap en actuele kennis van zaken garanderen. Voor al uw administratie in Hoogeveen en omgeving staan wij dan ook voor u klaar.

De voordelen van NOAB-kwaliteitskeurmerk voor u

Voor u als ondernemer biedt een administratiekantoor met het keurmerk van NOAB veel voordeel:

  • U bent verzekerd van kwaliteit
    Alleen door het bijhouden van kwaliteit en vakkennis, kunnen we het kwaliteitskeurmerk behouden. Herkwalificatie vindt dan ook om de vijf jaar plaats.
  • Gegarandeerde kennis van zaken
    Door op de hoogte te blijven van de nieuwe wet- en regelgevingen (door bijvoorbeeld opleidingen te volgen) is ons advies altijd actueel.
  • Laagdrempelig en oplossingsgericht
    We spreken de taal van onze klanten, daarom hoeven onze klanten geen hoge drempels te nemen. Tevens werken we oplossingsgericht.
  • Garantie
    De NOAB-beroepscode zorgt ervoor dat ethisch handelen bij ons erg belangrijk is. Wij verlenen onze diensten conform de NOAB-voorwaarden. Bij problemen kan er altijd een beroep worden gedaan op gratis conflictbemiddeling of het onafhankelijk Tuchtcollege. Daarnaast hebben we een beroepsaansprakelijkheidsverzekering, zodat onze klanten schadeloos gesteld kunnen worden indien de fout verwijtbaar is.
  • Klaar voor de toekomst
    NOAB werkt nauw samen met de overheid en andere instanties aan nieuwe manieren van werken en nieuwe standaarden. Wij als administratiekantoor met NOAB-keurmerk zijn daarom klaar voor de toekomst!

Het verschil tussen een administratiekantoor en accountantskantoor

Veel ZZP’ers en ondernemers van het MKB richten zich tot een accountantsbureau, terwijl dit niet nodig is. Een administratiekantoor kan u namelijk prima van dienst zijn met uw administratieve zaken. Het grootste verschil tussen beide kantoren is dan ook wel de prijs. De prijs van een administratiekantoor ligt vele malen lager dan die van een accountant. Heeft u administratie hulp nodig bij het verwerken van facturen, salarisadministratie, jaarrekeningen, BTW- en belastingaangiftes, dan kan een administratiekantoor u uitstekend van dienst zijn. Zo helpen wij u graag met uw belastingaangifte in Hoogeveen. En ook staan we klaar voor uw salarisadministratie in Hoogeveen. Heeft u naast deze administratieve taken alsnog de hulp nodig van een accountantskantoor, dan staat ons administratiekantoor in Hoogeveen in nauw contact met verschillende accountantskantoren in de buurt. De lijntjes zijn kort en wij helpen u graag verder. Wanneer u uw administratie wilt laten doen in Hoogeveen voor uw MKB-bedrijf, als ZZP’er of als particulier bent u bij ons administratiekantoor dan ook in goede handen.

Administratieve hulp voor particulieren

Hoewel ons administratiekantoor in Hoogeveen gespecialiseerd is in fiscale en financiële oplossingen voor het Midden- en Klein bedrijf, staan wij ook voor particulieren klaar. Wij helpen u met de belastingaangifte of kunnen u adviseren op dit gebied. Daarnaast kunnen wij u van dienst zijn met uw boekhouding en subsidieaanvragen. Wij vinden persoonlijk contact erg belangrijk en dankzij korte lijnen kan ons administratiekantoor u dan ook prima van dienst zijn. Doordat al onze medewerkers hun eigen specialiteiten kennen, werkt u vaak met een vaste adviseur. Dat is fijn voor u en voor ons, aangezien onze collega uw situatie dan uitstekend kan begeleiden. Wij staan voor u klaar in Hoogeveen, maar kunnen eventueel ook bij u thuis de administratie op locatie doen. Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

Administratiekantoor Kroezen & Sieders voor administratieve hulp voor particulieren

Administratieve hulp voor de startende ondernemer

Bent u van plan een eigen onderneming op te zetten of bent u uw eigen zaak pas gestart? Dan is administratieve hulp uiteraard van harte welkom. U kunt al veel zaken zelf online regelen, maar in sommige gevallen is een beetje administratieve hulp wel gewenst. Ons administratiekantoor in Hoogeveen kan u helpen met alle financiële vragen die een nieuwe onderneming met zich meebrengt. Denk bijvoorbeeld aan:

  • het opstellen van een ondernemingsplan
  • het inschrijven bij KvK
  • het aanmelden van uw onderneming bij de Belastingdienst
  • het aanvragen van financieringen
  • de administratie en boekhouding van uw startende onderneming

U wordt persoonlijk door één van onze medewerkers begeleid en dat maakt het contact laagdrempelig en eenvoudig. Doordat onze medewerkers altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen kunnen wij u vakkundig van alle nodige administratieve hulp voorzien.

Administratie advies

Als ondernemer krijg je met veel verschillende financiële en administratieve zaken te maken. Wanneer deze niet binnen uw vakgebied vallen, kan dit soms lastig zijn een antwoord op deze vraagstukken te vinden. In dat geval staat ons administratiekantoor in Hoogeveen voor u klaar. Wij kunnen u als ondernemer voorzien van administratie advies en helpen met al uw financiële en fiscale vraagstukken.

Ons administratiekantoor is in Drenthe gevestigd, maar ook daarbuiten staan wij voor u klaar. Wanneer u bijvoorbeeld behoefte heeft aan een administratiekantoor in Hardenberg of een administratiekantoor in Overijssel, dan kunt u ook bij ons terecht.

Lees verder

Brenda Stoefzand is per 1 juni 2022 onze nieuwe collega

Brenda Stoefzand is per 1 juni 2022 onze nieuwe collega

06-07-2022
01-09-2020 Elma Drenten-Stoter 25 jaar in loondienst
22-06-2017 NOAB start marketingcampagne
23-05-2017 Nieuwe website online
22-05-2017 Tegemoetkoming loonkosten laag inkomen

Meld u aan voor de nieuwsbrief

Ontvang de laatste nieuwtjes ook digitaal! Meld u aan voor de nieuwsbrief. Naast het laatste nieuws blijft u op deze wijze ook op de hoogte van de ontwikkelingen op het gebied van de regel- en wetgeving. Wij houden u op de hoogte!

Neem contact met ons op, wij helpen u graag

Wilt u uw administratie uitbesteden of heeft u hulp nodig bij uw administratie? Neem dan contact met ons administratiekantoor in Hoogeveen op. Zowel het MKB, als de ZZP’er en de particulier kan bij ons terecht voor administratieve hulp. Wij helpen u graag met uw administratie.

Bekijk hier onze privacyverklaring.